چرا کسب و کار شما نیاز به سئو دارد؟

چرا کسب و کار شما نیاز به سئو دارد؟

آخرین باری که دفترچه تلفنی یا صفحه ای برای خریداران کالای محلی و خدمات خود باز کردید چه زمانی بوده است؟ در حال حاضر بسیاری از روابط و ارائه خدمات دستی به مشتریان منسوخ شده و … امروزه افراد با پیشرفت تکنولوژی، وجود دیجیتال مارکتینگ و سئو بیزنس خود، بسیاری از عادت های خود را با عادت های آنلاین و نقش موتورهای جستجو جایگزین کرده اند.

موتورهای جستجوی اینترنتی چند سالی هست که نقش دفترچه تلفن را جایگزین کرده اند. حتی عنوان عادت های آنلاین هم در سالهای اخیر تغییر کرده است.
بسیاری برندها و صاحبان کسب و کارها یا بیزنس ها می دانند (یا فکر میکنند که می دانند) که آنها برای خواص دیجیتالی خود به سئو نیاز دارند، و سودی که آنها میخواهند از سئو بدست بیاورند از سمت آنان انجام می شود. چرا کسب و کار شما نیاز به سئو دارد؟

قطعا سئو قابلیت جستجو یک وب سایت و میزان بازدید آن را بطور کلی بهبود می بخشد. اما چقدر واقعی آن را ارائه میدهد؟ چرا سئو خیلی مهم است؟
استقرار رقابتی در بازار امروز نیازمند یک استراتژی سئو مفید است که بدون آن، درخشش وب سایت کارآمد شما، همانند درخت افتاده در جنگل است که هیچکس آن را نمی شنود.

دلایل زیر صرف نظر از اندازه صنعت و بیزنس یا کسب و کار باید به روشنی وجود داشته باشند، چرا که بیزنس ها به سئو نیاز دارند تا برند خود را به سطح برتر و بعدی برسانند.

8 دلیل نیاز به سئو هر کسب و کاری

1- جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت

جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از بیشترین عملکرد وب سایت بیزنس، و همچنین یک جزء قطعی و مهم از قیف خریدار است تا در نهایت کاربران را تبدیل به خریدار کند.
همانطور که می دانید گوگل بخش قابل توجهی از بازار جستجو را نسبت به رقبا مانند یاهو، بینگ، بایو، یانداکس، DuckDuckGo و بسیاری دیگر دارد. این بدان معنی نیست که همه موتورهای جستجو به بازدید برند تجاری کمکی نمی کنند، بلکه فقط گوگل 75% بازار جستجو را در اختیار دارد. بنابراین دستورالعمل های گوگل برای پیگیری مهم است. اما باید بدانید که 25% دیگر از بازار جستجوگرها برای برند ها و مارک ها ارزشمند می باشد.
بیشترین بازدید وب سایت ها در گوگل (و همچنین به طور خاص در ایالات متحده) و محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در جهان است. همچنین یوتیوب را میتوان دومین موتور جستجوگر دانست. اکثریت افراد در جهان که دسترسی به اینترنت دارند، حداقل یکبار در روز برای دریافت اطلاعات از google بازدید می کنند.
اینکه وب سایتی توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو بسیار قابل رویت باشد، به کیفیت برندها کمک میکند. کیفیت سئو و کیفیت بالای وب سایت ها نیز برای برند برتر مورد جستجو موثر است.

2- SEO کار میکند

برای برخی افراد، SEO ممکن است به عنوان کلمه کلیدی بازاریابی استفاده گردد که صاحبان کسب و کار را از کسب سخت سودهایشان مجزا کند، بله SEO کار میکند.
استفاده از استراتژی های صوتی SEO، به افزایش رتبه بندی و ترافیک به وب سایت شما کمک می کند. متداولترین عناصر سئو، دائم در حال تکامل اند، اما برخی از عناصر هسته ی سئو برای چند سال پیش همانند امروز هستند.

این خبر خوبی است برای صاحبان بیزنس ها که بودجه برای استخدام متخصص سئو ندارند زیرا آنها هنوز هم میتوانند رتبه بندی موتور جستجوی خود را با ویرایش های نسبتا ساده به وب سایت های خود افزایش دهند.

نیاز به سئو, چرا کسب و کار شما نیاز به سئو دارد؟

3- بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید تحقیق می کنند

آیا بیش از 70% مصرف کنندگان شرکت های تحقیقاتی آنلاین را قبل از دریافت کسب و کارشان را می شناسید؟ بر اساس آمار، به سادگی داشتن یک وبسایت کارا به اندازه کافی خوب نیست اگر که شما بخواهید بیزنس تان را رشد دهید و مشتریان جدید پیدا کنید.

مشتریان بالقوه، بیزنس شما را پیدا نخواهند کرد اگر آن در رتبه بندی جستجوها عمیق دفن شود. بخش بزرگی از SEO، محتوای مفید و مرتبط است. SEO نه تنها باعث افزایش بازدید بیزنس یا کسب و کارتان می گردد، بلکه تحقیق مختص سایتهای بهینه شده، اکثر بازدیدکنندگان به مشتریان تبدیل می شوند.

4- سودمندی SEO برای کسب و کارهای کوچک بطور فزاینده

گوشی های هوشمند، تبلت ها، ساعت های هوشمند و سایر دستگاه های موبایل به افراد امکان می دهند رستوران ها، خرده فروش ها و سایر کسب و کارهای نزدیک را بدون توجه به جایی که هستند پیدا کنند.

از 100 میلیارد جستجو ماهانه در گوگل، تقریبا نیمی از آن از تلفن همراه است. بر اساس تحقیقات Google، تقریبا 50 درصد از مصرف کنندگان که جستجوهای محلی را با گوشی های هوشمند خود انجام داده، از فروشگاه های مورد جستجو در 24 ساعت، بازدید می کردند. جالبه این بسیار زیاد است.

صاحبان کسب و کار که سئو محلی خود را بهینه میکنند، میتوانند فورا با خریدارانی که در جستجوی کالاها و خدمات نزدیک خود هستند ارتباط برقرار کنند. این یک فرصت اشتباه نیست. مگراینکه شما در حاشیه نشسته باشید و در سئو سرمایه گذاری نکنید.

اگر کسب و کار شما به اندازه کافی خوش شانس باشد و رتبه بندی مناسبی در موتورهای جستجو داشته، بدون سرمایه گذاری در سئو خیلی موفق نیست.
با SEO فقط 10 موقعیت (لینک 10 صفحه) در صفحه اول موتورهای جستجو وجود دارد. با جستجویی سریع از کلمات کلیدی خود متوجه می شوید که میلیون ها صفحه دیگر برای این 10 جایگاه صفحه اول در رقابت هستند. روزانه وب سایتهای جدیدی ساخته شده و وب سایتهای قدیمی بهبود می یابند.

5- ایجاد اعتبار با کسب رتبه برتر در جستجوها

طبق مطالعات اکثریت کاربران وب، تا 80% به تبلیغات(ads) اهمیت نداده و بر نتایج جستجوی ارگانیک توجه میکنند. زمانیکه شما در سئو سرمایه گذاری و رتبه بالایی کسب می کنید، کاربران بیشتر به شما علاقمندند تا تبلیغات (ads).

ترکیبی از محتوای با کیفیت، رتبه بندی معتبر، میتواند برای برند شرکتتان بطور شگفت انگیز کار کند. مجددا، مردم تمایل بیشتری به مشتری شدن دارند اگر آنها بتوانند کسب و کار شما را سرچ و پیدا نمایند. یک استراتژی خوب سئو، به مشتریان احساس مثبتی را خواهد داد حتی قبل از اینکه آنها برای جزئیات بیشتر جستجو کنند.

برای کسب رتبه برتر در جستجوها نیاز به سئو دارید, نیاز به سئو, کسب رتبه برتر با سئو

6- سئو یک دارایی است

مورد دیگر برای رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو کسب و کار شما، دادن تبلیغات در موتورهای جستجو می باشد. این تبلیغات بازدهی سریعی در نتایج دارد ولی مانند سئو ارگانیک نیست که سبب رشد و بهبود شما گردد.

جایگاه شما بهبود پیدا نکرده است. وقتی شما پرداختتان را متوقف کنید ترافیک ورودی سایت شما نیز متوقف می گردد.

با SEO شما در حال سرمایه گذاری هستید. همانند خرید یک خانه که در طول زمان افزایش می یابد. همچنانکه شما برای وب سایتی که ساختید در سئو سرمایه گذاری میکنید، مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کارتان هدایت می کنید.

7- جستجو در تلفن همراه را جدی بگیرید

امروزه بیشتر مردم با استفاده از تلفن همراه خود به جستجو در اینترنت می پردازند. بنابراین سئو محلی بسیار مهم است. با این حال، این تغییر به دستگاه های تلفن همراه نیز رقابت را افزایش می دهد.

مطالعات توسط شرکت بازاریابی MobileMoxie نشان داد که 97 درصد از جستجوهای Google با تبلیغات، نمودارها، نقشه های مکان یابی و سایر عناصر بالاتر از نتایج ارگانیک به دست می آیند. این امر به ویژه در صفحه نمایش های تلفن همراه کوچکتر می شود.

نیاز به سئو, چرا کسب و کار شما نیاز به سئو دارد؟ جستجو در موبایل و تبلت

8- سئو همه جا نیست

کتابها یا دفترچه های تلفن برگشت ندارند. در حالی که تبلیغات تلویزیونی، چاپی و رادیویی در بازار امروز جایگاهی دارند، اغلب آنها به عنوان یک رتبه بندی موتور جستجو مناسب نمی باشند. سرمایه گذاری در SEO طی دو دهه گذشته تصمیم گیری هوشمندانه ای بوده است و هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد که به زودی تغییر یابد. هرگز برای تصمیم گیری دیر نیست تا در بازار کسب و کار خود از رقبا پیشی بگیرید یا میتوانید منتظر مانده تا زمان طولانی را عقب افتاده و سئو را هم از دست دهید.

بهتره همین حالا سئو کسب و کار و تجارت خود را جدی بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا